Witryna firmowa

Twój wirtualny pracownik

 

Do dzisiaj wiele firm w Polsce nie widzi potrzeby posiadania strony internetowej. E-marketing postrzegany jest jako jedna z możliwości reklamy, która musi być aktywnie promowana. Dla wielu przedsiębiorców jedynym miejscem reklamy jest Panorama Firm, bądź ograniczenie do tradycyjnych metod – banner w lokalnej gazecie, ulotka, polecanie wśród znajomych.

 

Internet jest medium reklamowym. To właśnie tutaj ludzie coraz częściej szukają informacji o produktach, firmach, usługach i mogą to robić 24h na dobę. Coraz więcej osób decyduje się na marketing elektroniczny – takie rozwiązanie jest korzystniejsze zarówno pod względem ceny, atrakcyjności formy czy ilości informacji. Strona internetowa może na bieżąco informować o zmianach, nowościach, promocjach.

 

Aktywne kreowanie internetowego wizerunku firmy może przyczynić się do wzrostu obrotów oraz redukcji kosztów reklamy. Dodatkowo usprawnia kontakty z klientami, zwiększa zainteresowanie produktem i świadczy o jakości i renomie firmy. Badania wśród polskich internautów pokazują, iż około 60% użytkowników postrzega firmę właśnie przez pryzmat stworzonej strony www.

 

 

Najważniejszym celem stawianym przed stroną internetową jest prezentacja pełnej oferty firmy. Pomyśl o stronie internetowej jako o wirtualnym pracowniku, który 24 godziny na dobę gotowy jest udzielić informacji zainteresowanym osobom. Warto również przemyśleć jak ten pracownik będzie się prezentował „na pierwszy rzut oka” – coraz częściej to od niego klient będzie rozpoczynał znajomość z Twoją firmą. Oprawa graficzna strony musi być przemyślana i dostosowana do najnowszych standardów, bo w ten sposób Twój produkt ma zostać zauważony.

 

 

Chcemy zaoferować Ci projekt witryny firmowej, stworzonej od podstaw, bez użycia darmowych szablonów z grafiką dostosowaną pod Twojego klienta. Tworzymy strony „wizytówki” oraz strony korporacyjne i firmowe. Stawiamy nacisk na indywidualność – Twoja witryna musi być unikalna, funkcjonalna oraz wygodna w użytkowaniu dla odwiedzających. Tworząc stronę internetową warto pamiętać o responsywności. W minionym miesiącu 23,9 mln użytkowników łączyło się z siecią za pośrednictwem komputerów osobistych i laptopów, a 21,7 mln –  z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. 21,2 mln internautów korzystało z internetu za pośrednictwem smartfonów, a 3,9 mln wykorzystywało w tym celu tablety.

 

Responsywna strona pozwala na pełne przedstawienie Twojej oferty i wygodne poruszanie się po jej treści również na urządzeniach mobilnych. Służymy również pomocą i radą we wszelkich sprawach technicznych, takich jak np. wybór domeny, czy serwera. Jest wiele funkcjonalności  jakie może zawierać Twoja strona. Newsletter, blog, galeria, formularz kontaktowy, statystyki odwiedzin, wersje językowe, elementy animowane i wiele wiele innych. Powiedz nam jakie są Twoje oczekiwania, a my wybierzemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie.

 

 

Rozkręćmy Twój biznes!

Kiedy zamawiasz stronę internetową warto rozważyć dodatkowe usługi, które ujednolicą i unowocześnią Twój wizerunek w oczach klienta. Możemy zaoferować :

Projekt / unowocześnienie logo

Prezentacja firmowa

DTP (ulotki, wizytówki, papier firmowy)

Spot internetowy / telewizyjny

Prowadzenie social media



Oferujemy :


Witrynę firmową
Portal internetowy
Sklep internetowy

Planujesz zamówić stronę internetową?


Od czego zacząć?
Co musisz wiedzieć?
Baza odpowiedzi